gunesveguney Onu_beklerken normal canım bende 30. Haftada aynı şekilde acile gittim korkup ama normal demişti doktor 😊
Onu_beklerken Evrim-96 Allah sağ salim kavuşmamızı nasip etsin. Bebek büyüdüğü için artık sıkıntılı geçiriyoruz. Göz açıp kapayıncaya geçer inşallah