merhabalar kızlar İzmir’de doktor hastane önerisi yapabilir misiniz , gebeliğimin 7. haftasındayım, 2 kez devlet hastanesinde muayene oldum, kalp atışı da duyulmadığından gittiğim doktorlar pek ciddiye almadılar diyebilirim. Geçen hafta keseyi gördük.8. haftada ise bir özel hastaneye gitmeyi planlıyorum .Kafam çok karışık, hastane ve doktor önerilerine açığım. Özeller için muayene ücretlerini de belirtirseniz sevinirim