kızlar merhaba 38+2 haftadayım açıklığım yok. bu zamana kadar hiç kabızlık çekmemiştim ama 2 gündür kabızlık, belden bacağa sıcak ağrılar ve sürekli olarak kasılma yaşıyorum. bahsettiğim bel ağrısı 1 saatte 1 geliyor bazen 5dk da bir geliyor. kasılma her dakika oluyor sanki çocuk çıkacak. aşırı zorlanmaya başladım vajinamı jiletle kesiyorlar sanki öyle bir sızı var hem alttan hem içten. yaşayan var mı? bu şekilde doğuma giden veya tecrübesi olan paylaşabilir mi? ne yapmam gerekiyor bunlar doğum sancıları mı yoksa ağırlaştığım için mi bu ağrıları yaşıyorum hiç bilgim yok :( doktorum izinde şuan hiç gitmek istemiyorum hastaneye