37 haftalık gebeyim. İyice ağırlaştım. Şiddetli baskı var bu yüzden olabildiğince sol tarafa uzanıyorum “doktor tavsiyesi” . 3-4 gündür uyandığımda ellerim özellikle parmak uçlarım uyuşuk uyanıyorum . Özellikle sol elde bir uyuşma ağrı oluyo. Serçe parmak sanki şiş ama görünürde birşey yok. Bu normal mi ? Doktora iletişim kuramıyorum . Biraz yap ile sol ele masaj yaptım ama sanki daha kötü oldu gibi. Elimin üstünde damar damar üstüne gelmiş gibi . Bu normal mi bebeği etkiler mi ?