Arkadaşlar hamile kalmadan önce diş tedavimi yaptırmama rağmen şuan aynı dişten sıkıntı yaşıyorum doktorum 28 haftaya kadar gerekli ise tedavi yapılacağını belirtti. Bende dişimi çektirmek istiyorum. Sizler böyle bir durum ile karşılaştınız mı daha önce.... bebeğe bir zararı olur mu?