Sıkma canını, yardım edecek senin işini yapacak kimse olmayınca bırak uzanmayı tırmanıyorsun bile, benim yapmadığım şey kalmadı 39 haftamdayım, yine temkinli olmak güzeldir tabi ama bir kere uzandın diye kendini suçlama, olacak olana ne yapsan olur olmayacak olana da ne yapsan olmaz, cok sakınmakta iyi değil