Ayseayse kızlar sancım yüzde 50 ama artmıyor sizce ne yapmalıyım 37+5 ama önde gidiyoruz 3,500 gm doktorum 40 bulursa sezaryan olursun kilosu önde dedi kafa çapı ve midesi 39 çıkıyor sizce neler yapabilirim
bulutunannesi33 Ayseayse harekt edın yuruyus comelme ılık dus msaj bnlar ıse yarar umarm ıstedgnz gb dgmyapablrsnız ben 40ı bekledm nrml dgm yapamamsdm kılodan ve kafa capından dolayı
Ayseayse bulutunannesi33 inan’ın herşeyi yapıyorum ama banamısın demiyor artmıyor bir turlu doktorda 40 da beklemeyiz dedi zaten büyük sezaryana alırız dedi ama benim ilk çocuğum ve normal olmasını istiyorum ama herseyini hayırlısı