Kızlar merhaba iki gündür yürürken vajuna içim acıyo gibi oluyor ve alt karnım hep sert kasılma falan yok ama yürürken çok zorlanıyorum idrarı da tam boşaltamıyorum bebeğim baskı yapıyor galiba göbeğim de biraz düşmüş gibi geldi göğüs altı baya aşagıda duruyor sizce doğum yakın mı rahim ağzı kısalığım var ama Salı günü 30 mm çıkmıştı 35+2 haftalığım