Kızlar doktorum 12. Haftaya kadar kullan demişti ben şuan 12 +3um kullanmıyorum kestim artık tekrar doktora gidene kadar, ve bide benim boğazım şişmiş kızarmış dündendir çok kötüyüm antibiyotik yazdılar bide parol ama hiç antibiyotik kullanmak istemiyorum zararı olursa diye sadece parol kullansam olur mu