bebek_29 yani tabiki doktorunuza danışın tansiyon durumuna vs göre bir yönlendirme yapar ama ben neredeyse her gün 1 fincan içiyorum doktorumda içme demedi çok nadir 2 içtiğim oldu ama ben önemli oln günlük kafein sınırının geçilmemesi diye biliyorum, kakaoda yeşilçayda vs de kafein bulunuyor hepsi düşünülmeli.