Busra2013 allah korusun kötüyü düşünme düşündükçe stres oluyoruz akışına bırakmaya calıs bende senin gibiyim ucak yolculuğu ıcın rısk yok dedikce stres yaptım kaç defa doktora sordum ,doktorum farkettmıs hayat bızım ıcın rısk yolda yururkenfe gelip bir araba carpabilir olacağı varsa oyle de olur demişti sen boyle dusunursen sadece kendıne zarer verirsin akısına bırak keyfını cıkarmaya bak bu günlerin dedi ,doktorum bıktı benden artık daha sakin bakmaya calısıyorum olaylara karsı cunku sureklı dusunmekten şiddetli bas ağrıları yasıyordum