sym0109 Kızlarrr ilk gebeliğim 39+3 olduk artık dayanacak takatim kalmadı hala gelen giden yok 😂 sizde durumlar nasıl son günlerde olup da doğurmayan gözü yollarda olan var mı benim gibi??
Merliii sym0109 ay benim de ilk gebeliğim, 40+1 beklemeye devam. Belirti yok sayılır, bel ağrım başladı bu akşam
sym0109 3_bebelianne evet normal istiyorum ama bir yandan da artık gelsin istiyorum vallahi yoruldum🥲
3_bebelianne sym0109 Benden tecrübe ile sabit kendi sancın kendi nişanın ile doğumun daha kolay oluyor 40hafta sonunda zaten suni verirler daha biraz daha zaman var canım 😊
sym0109 3_bebelianne ayyy o zaman geç olsun da güç olmasın diyeyim bari az daha sabır 😌 teşekkür ederim cevabınız için🌸
Esay5060 sym0109 malesef dün gece acil sezeryana alindi doktorlar da şok oldu bence tarihe gecti 43 haftalik bebek diye 😂
KAANMOMY sym0109 40.haftadan sonra bağırsaklar çalışmaya başladığı için vücut gayta üretimine başlıyor ve bebeğinizin onu yememesi gerekir. Hiçbir hasta 43üncü haftaya kadar bekletilmez anneninde bebeğinde canı tehlikede. Muhtemelen yoğun bakımdadır çocuk enfeksiyondan.
sym0109 Merliii ayy Allah yardımcınız olsun. Bende de hiç belirti yok, çocuğun doğası yok sanki diyorum 😀
sym0109 Esay5060 ilk defa duydum valla bence de rekor kırmış 😂 Allah sağlıkla keyifle büyütmeyi nasip etsin🙏🏻🧿
sym0109 Merve_kucuk salı günü kontrolüm var 39+6 olacağım nasipse artık biraz belli olur diye düşünüyorum 🥲
sym0109 Merliii sormayın gitsin valla cennet neden annelerin ayakları altında o kadar iyi anladım ki😂😂