zzeyneperz mesajınızı çok geç gördüm çok üzüldüm yaşadığınız stres için oya hoca benim sürecimde çok rahatlatıcı olmuştu. Benim bebeğimde gelişim geriliğiyle doğdu bizim içimizi çok rahatlatmıştı hem olan her şeyi bilgilendiriyoe hem de abla gibi destek oluyor ben çok mutlu memnun ayrıldım 🌷 dilerim korktuğunuz hiçbir şey olmaz