adatuna Kızlar 19 ay önce sezeryan doğum yaptım şuan 11 haftalık gebeyim doğum gelene kadar bir önceki doğumdan 2 sene geçmiş olacak. Kaçıncı haftada doğuma alırlar sizce? Özel hastanede nasıl oluyor?
hhaziran adatuna doktorum bir aksilik olmaz ise 30 haziran yada 1 temmuz dedi 38+0 / 38+1 e denk geliyor hafta olarak
adatuna Eslem2112 inşallah canım normalde 3 istiyordum ama her hamilelik sonrası többe ediyorum djsjjs