guneykeremsmom Mrscakir ilk doğumum çok rahattı aslında kesi atıldı ama yinede açılmam falan çok hızlı ilerlemişti, şimdi suni sancıyla nasıl olacak bilmiyorum insallah sizinki gibi rahat olur
busebasaran06 guneykeremsmom ikinci doğumlarda kilo ne kadar olursa olsun her zaman daha kolay olur. annem ablamı 3500 doğurmuş kesi atmışlar , beni ise 5 kilo doğurmuş anlamadım bile hemen doğdun diyor :)