Malum yaz geldi bayanlar güneş ,sıcak hava derken güzel bir krem arayışındayım🤭
Gebelikte missha kullanmıştım memnunda kalmıştım.
Malum bebiş olunca mustela kullanıyorum aile boyu 😄
Sizin önerileriniz var mı?Genele fikir olur en azından önerilerinizi bekliyorum 🙋🏻♀️