Symsyl Geçen ay 18 inde yumurtlama 19 unda çatlama olmuştu bu ay olduda ben mi kaçırdim acaba hiç pik olmuş mu bi bakar mısınız ovulasyona
Merveue Symsyl isterseniz değerlendirebilirsiniz isterseniz de yarın yapıp bir gün arayla değerlendirebilirsiniz. Bence yarını bekleyin