Ceydktk Ben ilk kızımda bölgede doğum yapmıştım normal gelmeyince sezaryene almışlardı çok memnun kalmıştım oda 2kişilkti ama yanım boştu o yüzden eşimi de almışlardı odaya çok rahat etmiştim hemşirelerde çok ilgiliydi