Beni forumda bilenler bilir aralık ayında ilk gebeligimi ögrendim. 5 haftalıkken dış gebelik geçirdim ve sol tüpüm ameliyatla alındı. İç kanama geçirdim ve ölümden döndüm. Ameliyattan 1 ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim. Bizim için mucize gibiydi. 3. ayda gelişiminin durduğunu öğrendik ve nisan ayında kürtaj oldum. Kısa zamanda 2 gebelik geçirdiğim için doktorum 3 ay ara verelim sen de psikolojini topla dedi. Şuan size tatilden sahil kenarından yazıyorum hatta :) size nasıl bir evlat hasreti çektiğimi anlatamam. Tekrar kontrole gittiğimde doktorum her şey yolunda rahmin toparlamış bile dedi. Ağustosa kadar korunacağız tabiki. Ama bundan sonraki süreçte beni ve eşimi neler bekliyor bilmiyorum bu da biraz korkutuyor açıkçası. Çok yorgun ve bitkinim. Ama çocuk isteğimi de bastıramıyorum bir türlü. Bu arada ne bende ne eşimde bir problem yok tamamen sağlıklıyız. Rabbimin dediği olur nasip işi tabiki. Benim gibi zorlu yollardan geçenler varsa yorumlarda buluşalım. Süreciniz nasıl ilerledi ne kadar zaman sonra hamile kaldınız ? Tek tüple gebelik zor mu kolay mı ? Herkese de iyi bayramlar iyi tatiller diliyorum 🩷🌸