Meridaily Kızlar 2 gündür ovülasyon pik. Bugün daha fazlaydı hatta. Bu şekilde olup üst üste mi değerlendirdiniz siz? Bugünü boş bırakıp çatlamayı mı değerlendirsem dedim
adatuna Meridaily 2 gün yumurtlama sonra çatlama olduyaa 3 gün Eğer 3 gün yumurtlamam olursa ilk 2 günü değerlendirip 3.günü boş bırakıp çatlamayı değerlendiriyordum
Meridaily adatuna tamam kuzum ben de öyle değerlendireyim. Yarın büyük ihtimal çatlama olur bir kez daha öyle olmuştu.