Merhaba arkadaşlar. 14+2 haftalık hamileyim. 6. Ve 7. Haftalarda kanamam olduğu için progestan kullanmıştım. Fakat kanamam bebek ile alakalı değildi. Rahim içinde kanama alanı yoktu. Bebekte gayet iyiydi. Bir ay progestan kullandım ve doktorum herhangi bir sorun olmadığı için bıraktırdı. Fakat dün akşama doğru kahverengi akıntım oldu. Ama 2 damla kadardı. Ve kesildi. Şükür ki devamı gelmedi. Ama çok endişelendim. Bu durumu yaşayan oldu mu? Umarım bir daha olmaz dualarınıza talibim