Asliyan canım yengemde hamile azosilini kullanmıştı herhangi bi zararını görmedi zararlı olsa doktorun yazmaz diye düşünüyorum. Prospektüsünede bak istersen b grubu ilaçlar hamilelikte kullanılıyor diye biliyorum. Yalnız idrar rengini, kırmızıya yada portakal rengine ceviriyomus oda ilacı kullanırken farketmişti acile gitmiştik birlikte orda söylemişlerdi ilacın etkisi diye