Merhabalar herkese, aranızda daha önce kayseri memorial hastanesinde doğum yapan veya yapmayı düşünen var mı acaba? Memnun musunuz diye sormak istedim. Ben şu an 21. haftadayım, Semih hocaya tüp bebek tedavisi için gidiyordum, ardından gebe takibi için de onunla devam ediyorum. Sizlerin deneyim ve yorumlarını merak ediyorum