jap10 benim ilk gittiğim belliydi. İkiz oldukları için 37. Haftada aliriz dahası olmaz demişti. Şuan 32 haftalik olduk çok şükür. Bi kaç gün önce gittiğimde az biraz sancim çıktı nst de. İnşallah 37 ye kadar dayanabiliriz. 37 ye kadar dayanırsa 12 temmuz dogum tarihi tabi bu durumda sezaryen olacağım. Ozamana kadar suyum ve kanamam olursa erken doğum olabilir. Rabbım inşallah zamanında ve sağlıklı birsekilde yavrularımızın kucağımıza almayı nasip etsin bütün annelerim ile birlikte nasipse inşallah banada 🤲🥰