Yaren66 bende sırt üstü rahat ediyorum ama bebek için çok zararlıymış solunuza yatmak en sağlıklısı diyorlar sırt üstü yatınca ağrılarım daha az hissediyorum yatağın içinde bir sürü yastıkla yatıyorum görsen destek yapıyorum ağrılardan ,bende su gün içinde çok tüketiyorum sürekli tuvalet yolundayım sen kaç haftalıksın canım?