Pinkerpink merhaba rahşan hanıma her gün saat 10 a alarm kurup randevu bakmak lazım öyle bulunuyor mutlaka bi kaç güne, bide akşam 7gibi ipral eden olursa düşer, İbrahim beye gittiniz mi ben çok memnun kalmıştım ve evet gittiğiniz hastanede nöbetçi dr giriyor doğumlara diye okumuştum burda ben de🩷 sağlıkla kavuşun