Eldgrn Seloloo Hepsinde olmayabilir ama bende ve burda gördüğüm bir kaç kişide kuruma çizgisi verdi maalesef
Royem62 Seloloo hayırlı olsun canım 48 saat sonra aynı yerde aynı saatte kan vermelisin artışı da güzel olur inşallah ♥️
MnvAkcl Canım daha regline 5 gün var. Eğer kimyasal gebelik değilse katlanarak gidecek beta hcg. Bu yüzden 48 saat sonra tekrar kan ver ya da 12 haziranı, 13 haziranı bekle değerin baya yükselmiş olacaktır o zamana kadar 🙏🏻