crnefnan erken hissetmişsin zaten canım 20.haftaya kadar hissetmesen normal yani 19 da hissetmiştim sonra hissetmedim 21de düzenli hissetmeye başladım o ara ben de tedirgin oldum niye hissetmedim bidaha diye 2. Hamileliğim bu arada 😂 insan evham yapıyor ama henüz erken tedirgin olma o hareket ediyor sen hissetmiyorsun şuan