Kızlar hayırlı bayramlar ben 33+5 te elendim .
Bebeğim 2 kilo 90 gram 46 cm doğdu doktor gayet iyi riskli bebek değil dedi ama yinede bir süre kuvöz de tutucaz falan dedi tansiyon 14/9 çıktı o yüzden erken doğum oldu suyum azaldı kan akımı düzensizdi acil oldu dualarınızı bekliyorum