Kızlar 17. Haftama giricem 2 gün sonra. 2 gündür karnım ağrıyor ara ara geçiyor ama devam ediyor. Bundan önce 20 haftalık hamileliğimde aynı nedenden gidip kızımın kalbinin durduğunu öğrenmiştim. Şimdi yine yüreğim ağzıma geldi. En ufak ağrıda aynı durumu yaşıyorum. Acaba aynısı mı oldu yine. Bebeğime bişey mi oldu diye. Bu haftalarda normal diyorlar ama bilmiyorum. Normalde hareketlerini de çok az hissederdim hissetmedim de. Bayram için eşimin köyüne geldim doğru düzgün bir hastane de yok insan gitsin. İçine su serper misiniz?