Cilemm1 25 haftalik ikiz gebeyim. İki hafta kadar önce sol kasığımda sanci oldu doktorum muayeneye çagirdir herseyi kontrol etti sıkıntı çikmadi cok şükür iki serum takti sancim durunca eve gönderdi. Bugün sabah sol kasıgima igne batmasi gibi bir sanci ile uyandim uyku sersemi saate bakmadim ama farkli zamanlarda 3 kez sanci girdi ayni şekilde suanda da hafif sol taraf agriyor. Bu sancilar normal mi bu haftalarda sizde de oldu mu sanci endiselenmeli miyim doktoruma bilgi vereyim mi bilemedim.
Serap09 Cilemm1 rahim ağzına baktirmanizi tavsiye ederim ihmale gelmez belirtileri bu sanki bu yüzden erken doğum yaptım
Blzlg Cilemm1 canım valla benim rahat olduğum dönemlerdi şimdi neden serum taktı onu da bilemiyorum ama riski bir durumun varsa git doktora. O haftalarda ben hiç sancı yaşamadım. Benimki de ikiz. Ama regl ağrısından fazla oluyorsa acı sıkıntı diye biliyorum.
zynrn Cilemm1 bende 23 haftadayim ve iki gündür kasık ağrısı bende de var özellikle sol tarafta ve benim ayağıma vuruyor ağrı yürüyünce topalliyorum resmen bende bayramın bitmesini bekliyorum gidecem doktora
imcakir İnşallah kötü bir şey yoktur 🙏🏻 Üstttttt Şey okumuştum galiba bu haftalarda ikiz olduğu için yalancı sancılar olabilir diye ama bende bilmiyorum bilen vardır umarım
Cilemm1 imcakir ölctürdüm canim hepsi normal cikmisti ama doktorum bir hafta sonra rahim agzi kisalmayacagi anlamina gelmez bu demişti sancim hafif doktoruma bilgi vermedim dahada rahatsız ederse oyle bilgi vereyim dedim ama dogru mu yapıyorum bilemiyorum.
imcakir Cilemm1 ay valla bende bilemedim Bende hep bir şey olduğunda önemli bir şey değildir belki rahatsız etmeyeyim diyorum ama haftalar ilerledikçe korku artıyor Yine takip et yaz ya da git yapacak bir şey yok stresle de geçmiyor 🥲
Cilemm1 Serap09 2 hafta öncede ayni şikayetin daha yogun hali ile gitmistim ozamn bakilmisti normal dedi ama 1 hafta sonra kisalmayacagi anlamına gelmez bu dedi bilgi verdim bugün sancilari takip edicez.
Cilemm1 imcakir yazdim cnim belirtilerimi karında sertleşme olup olmadığına, sancinin belden kasığa vurup vurmadığına dikkat et dedi sancı 40 saniye ve uzeri olursa haberim olsun dedi çok şükür doktorumun syledigi gibi sanci degil ama takip edicez yinede carsambaya randevu aldim bakalim.
Cilemm1 Blzlg regl agrisi gibi degil canim sol kasigim ile bacak birlesim yerime igne gibi batiyor sonra agri yukari digru yayiliyor doktoruma bilgi verdim sancilari takip edicez nasil takip etmem gerektiginide anlatti bugün şükür daha iyiyim bayram dönüşü kontrolümüzde var 🌺
Cans__ Bende 28 haftalığım 24-26 arası kasıklarımda merdivenden falan çıkınca ağrı giryordu. Kısalmaya baktırın tabi ki bende baktırmıştım ikiziz bizde