Kbrmsl 32. Haftada nst’de yüksek ve düzenli sancı çıkınca, bebeğin kafasınıda vajinal muayenede hissedince doktorum 2 gece 3 gün yatış verdi. İlk yattığım akşam 15 dakika arayla 4 tane içirdiler, ertesi günler 8 saatte 3 tane içtim
Çıkış günü reçete edip evde de kullanmaya başladım, yine aynı şekil 8 saatte 3 tane olacak şekilde. Sonra 2 ye düşürttü doktorum, Onun yanında bir de progestan kullanıyorum sabah 1, akşam 2 peş peşe olacak şekilde fitil olarak.
Şimdi çok şükür 34+5 olduk. Salı günü nst güzel çıkınca doktorum cuma günü için nidicard’ı kesebilirsin demişti, 36 dan sonra gelmek istersede durdurmayacağız artık demişti ama o riskli dönemi atlattık diyebilirim 🙏🏻🥹