Son iki gündür karnımın sağ üst tarafında ağrı ve sancı başladı. Aşırı hassasiyette mevcut. Hatta bazen nefes alırken bile batıyor. Elimle belli bir noktaya dokunduğumda acıyor. Günde bir kere oluyor bu durum. Sonrasında 2-3 saat sürüp geçiyor. Neden olur bilen var mı🙏