Kızlar artık sıra hafiften bana geldi, 36+4teyiz doğum belirtileri nelerdir siz nasıl anlamıştınız doğuracağınızı? Ben hamileliğim boyunca ödem sıkıntısı yaşamadım çok şükür ama son 1 haftadır ellerim ayaklarım çok şişiyor, belimde de bir adet ağrısıyla uyanıyorum genelde, bunlar doğum belirtisi midirr