Saçma bir konu eğer yakını ölen kişi sizin de sevdiğiniz ve destek olmanız gereken biriyse gidilir hurafelere inanmaya devam ettikçe hiç bitmiyor maalesef 34-35 haftalık hamileyken en yakın arkadaşım babasını kaybetti ve destek için cenazesine gittim, sadece çok üzülür ve o durumdan psikolojik olarak etkileneceğinizi düşünüyorsanız gitmezsiniz ancak sağlığınız yerindeyse gidersiniz ayakta çok uzun süre durmamaya dikkat edersiniz. Hayatta yaşam kadar ölüm de var bunu kabullenmek lazım