Doktorumun verdiği vitaminleri kullanamıyorum her kullandığım zaman kendimi ya kusarken yada ağır hastalığa yakalanmışcasina yatakta buluyorum. Ağır geldiğini söyledim ve değiştirme gibi bir yola gittik fakat fark yok ekstra verilen vitamin ilaçlarını kullanamıyorum. Ne yapmalıyım bunu yaşayan varmı? 20.haftama girdim fakat hiçbir takviye alamıyorum.