Hepinize günaydinlar anişlerr Hayirli bayramlar 🌸
Ben bayrami hastane de geçiriyorum ne yazikki ama herşey bebişim için 🥰
Benim erken doğum riskim var sebebi ise rahim kisaliğindan dolayi, 32. Haftalık olucaz inşallah şuan serumlarla sancıları durdurmayı calişiyorlar ve ciğer geliştirici veriyorlar, umarım birazcık daha sabreder .. sizden ricam bana bol bol dua eder misiniz bide yardiminiz’a ihtiyacım var,
Bebeğime daha hiç doğru düzgün Alişveriş yapmadım yani nerdeyse hiç bir şeyi yok diye bilirim ev taşıma telaşından ve zaten vaktim daha var düşüncesiyle ki öyle değilmiş .. Nasil kiyafet almam gerekiyor kaç beden olmasi lazim neyden ne kadar lazim vs. Bana liste de yapa bilirsiniz size zahmet şimdikten çok teşekkür ederim 🥰🥰🌸