nurunuzgeldi Ben 32+1de gitmiştim bana 1660 gram, 42cm demişti doktor. Ultrasona göre kilosu da 31+5 ile uyumlu gözüküyor. Bebeğinin kilosu da boyu da normal geldi bana.
Ben de bir gün enerjik bir gün yorgun olurdum. O haftalarda iki iş yapar yatardım. Güne enerjik de başlasam iki işten sonra hemen yoruluyorum. Yani vücut ağırlaşıyor, kendini hazırlıyor. Bence normal.