Obirtazeanneee Kızlar merhaba doktorumdan çok memnunum ama özel bölgemi açmaktan çok çekiniyorum kendisi erkek değişmek istiyorum 36 haftalık oldum 37 de kontrol var çatı bakılacak büyük ihtimalle doktor değişebilir miyim devlette fikri olan var mı
fndd Obirtazeanneee Utanılacsk bir şey yok bence onlar işini yapıyor günde kaç kişiye çatı muayenesi yapıyor doğumuna erkek doktor bile girebilir o an hangi doktor varsa bildiğim kadarıyla devlette doğuma kadar çatı muayenesi yapılmıyo
Hamide_00 Obirtazeanneee yani canım onlar ztn normal de olsa sezeryan da olsa ztn vücutlarımızı görüyorlar sonuçta doğum için bu değiştirmene gerek yok bence eşin de senin için sıkıntı etmiyorsa saniyelik bişey sürüyor ztn
Nisaacarr Obirtazeanneee ben 38. Haftadayım 39. Haftada tekrar gidicem ama daha yapmadı bende utanıyorum ama sağlık için mecburum diyorum kendime
OzenMeryem İnsan ister istemez cekiniyo ama son zamana kadar devam etmissin şimdiden sonra doktorunu değiştirme bence, onun gorevi bu gunde kim bilir kaç kisiyi goruyo sen cekiniyosun da emin ol o hatirlamaz bile 🤭