38 haftalıktım o gün kontrollüm var di gittik nst ye girdik hiç bisey çıkmadı hersey normaldi doğumu bekliyorduk sonra akşam 10 civarı benim sancılarım başladı ilk başta anlamadım yalanci sancı gibi bisey sandım fakat gittikçe artıyordu ve tuvalate gittiğimde nisanım gelmişti o an anladın doğumun başladığını ve hemen acile gittik yolda 4 cm açıklığım vardı ağrılarım giderek arttı gittigimiz hastanede çocuk doktoru olmadığı için başka bi hastaneye sevk yazdılar hemen yola çıktım yolda iyice artı bagirarak devam etti yolculuğum hastaneye vardık 6 7 cm aciklik olmuştu beni hemen odaya aldılar sürecin ilerlemesini bekledik sabah 6:10 gibi dogumhaneye gittik bebeğim 6:20 de doğdu çok şükür şuan Baha dikişlerim var keserek aldılar fakat iyiyiz ikimizde 🤲🏻🙏benim hikayem böyle