eylul211 Arkadaşlar 7 aylık hamileyim ama ayağım balon gibi oldu ve çok acıyor çok ödem var ne yapsam geçmiyor nasıl gecicek bu çok acıyor
tahamommy eylul211 henüz 5.5 aylığım ve 1 haftadır ödem 😓 şişip duruyor az önce biraz havaya diktim masaj yaptım bana mısın demedi, tuzu kesmek lazım herhalde başka çaresi varsa bende bu köşede bekliyim
Gzm122 eylul211 ben kovaya buzlu su koyuyorum 10 sn tutup çıkarıyorum 20 dk bu şekilde yapıyorum baya rahatlıyor ödem iniyor
OzenMeryem eylul211 benimde ayni ayaklarim balon oldu tam ustune denk geldi ayagimda lahana sarili su an o biraz hafifletiyo 🙂↕️
eylul211 tahamommy valla bilmiyorum havalar da ısındı ondanmi acaaba.bide bayramda orda burda yediğim yemeklerde tuz oda yaptı belki offf canım çok acıyor bende ılık duş aldım yok aynı buz koyayım dedim o acıttı geçmiyor
tahamommy eylul211 bende yarın sabah kovaya su koyup içine de biraz tuz koyayım diye düşündüm bir iki tanede buz atarım iyi gelir inşallah
papatya3458 Ayda benim cok ayak ustunde durmaktan olmustu uzanip ayagin altina yastik almak ve yuruyus yapmak iyi geliyor
Nttm Sıcaklar çok tetikliyor ödemi tabi yiyip içtiklerimizde şekerli karbonhidratlı beslensem ertesi sabah ödem artmıs oluyor 🤷🏻♀️ ayak ödemi için de soğuk suyun içine epsom tuzu koyup bekletiyorum rahatlıyor baya