Elya611 Arzumkartall 28 haftalık olacağım gebeliğimin 12 haftasından beri pembe kahve lekelenmen var araştırıldı hiç bir sorun sorun görülmüyor kan uyuşmazlığımız var sadece ama hala tedbir amaçlı progestan ve iğne kullanıyorum
Edagis45 2 haftadır bendede lekelenme var doktor progestan verdi önlem amaçlı ama hıcbısey çıkmadı hatta hastanedede yattık bırseh bulamadılar 27 haftalığım ozellıkle yürüyünce oluyo
Blackkk Bende de en başından beridir ayda 1 kez ax da olsa oluyordu geçen hafta gittim neden olduğunu bulamadı rahim ağzı kısalması var ondan da olabilir dedi ilaç verdi rahşm ağzına baktır bence bi
Arzumkartall Blackkk rahim ağzı kısalığım var zaten 1 aya yakın ilaç kullanıyorum pembe lekelenmelerim oluyordu şimdi kahveyle kırmızıya döndü
Pnr5858 Edagis45 ay dikkat et canım benimde bir pembe oldu kahve oldu sonra kırmızıya döndü sonra da düşük yaptım çok dikkatli ol
Edagis45 Pnr5858 28 haftalık düşmez herhalde doktor normal dedi bebek baskı yapıp damarlarını çatlatıyor olabılır dedı herseye baktı