Selam kizlar 3 gun once epiduralle normal dogum yaptim dunde eve cikmisdik hersey normaldi doktorum ates olursa gel dedi, gece üsüme titreme basldi atesimde cikti bugun sabah gene ayni sekilde uyandim agri kesici aldim gecti ama akşam olunca tekrar basladi smdi yatisim yapildi gögüsümden mi yoksa enfeksiyondan mi diye yarin belli olucak basina gelen var mi acaba ?