Nisannurr 1.fotoğraf gün 2.fotoğraf bu sabah 3.fotoğraf gece 15 dakika içinde çekilde test prodoctor henüz gecikmem yok. Sizce var mı ? Histereskopi çekilmiştim mayısta
MorKelebek54 Nisannurr umitlendirmek istemem ama ben görüyorum cizgiyi. Bence 3 4 gun daha dayanin o zaman tedt yapin biliyorum dayanmasi cok zor cok cok iyi anliuorum seni ayni yoldan bende gectim ama lutfen bi kac gun daha bekleyip oyle test yap.
hayirlisi06 Nisannurr var canım gözün aydın benimde böyleydi aynı marka.. Sağlıkla gelsin.. Sende bana dua et olur mu çok midem bulanıyor ölecem sanıyorum
Dogproff Nisannurr reglime 5 gün kala bu şekilde pozitif ile gebelik öğrendim . Bende 2 kimyasal geçirdim 3. Bebeğim sağlıklı doğdu şimdi yine hamileyim umarım sende öylesin . Regle kaç gün var
Seyda-06 Nisannurr benimde böyle oldu testlerim çok az az kırmızılaştı adet günü bile hatta belli olan silik çizgi vardı regli günü tekrar yapın daha koyu olur
Minik-Aslan22 Nisannurr Sabırla bekleyin birkaç gün daha Rabbim gönlünüzdekini en hayırlı şekilde versin inşaAllah
Nisannurr MorKelebek54 evet dayanması zor 3 kimyasalım var bir yanım korkuyor ama öyle hasret kaldım ki bir yanım heves ediyor 15 dk içinde doğru sonuç olur değil mi ? Kronometre açtım 15. Dakika böyleydi
Minikmucizem10 Canım inşallah vaedir ama ben bu testlerden okadar çok yaptım pozitif gördüm ki bugün kan verdim negatif malesef en kesin sonuç kan vermek inşallah hayırlısı olur 🌸
Nisannurr hayirlisi06 ay canım inan sağlıklı olsun kucağıma alayım da hamilelikte her eziyete razıyım 🥹 ünşallah sende kolay bi hamilelik geçirirsin
Dogproff Nisannurr inşallah canım tekrar bi test yap bugün bakalım ne çıkcak benim öyle silikti kana gittim beta 11 çıktı test çok hassasmış