Kızlar 17 haziranda sezeryan günüm var 2 gündür ayaklarım inanılmaz şiş yani öyle böyle değil fotoğraf atmayı bilmediğim için koyamadım, parmaklarım bile gömülü gibi gözüküyor ayaklarımın ödeminden sizce doktora gitmeli miyim sorun teşkil eden bişey mi yoksa haftama göre normal mi . Bu arada ayak harici şiş olan bi yerim yok