Duygunur1 bende 22.haftada 3 cm açıklık ile acil Serklaj oldum 32.haftaya kadar sürekli abartısız yattım zor geçiyor evet ama sabret kendine dikkat et 36.haftada dikişlerim alındı ve 39+2 de suyum geldi doğdu şimdi 7 aylığız sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏