Merhabalar 36+2 haftalik gebeyim . 35+4 te cati muayenesi icin doktora gittim nst baglandim hafif sancilarin var hissediyormusun dedi hayir dedim , sonra cati muayenesi oldum çatin uygun hatta 3 cm acilmanda var dedi . Doktorum cok hizli konusan ve heyecanli biri beni biraz panikletti . Neyse sonra bayram oncesi carsamba sabah gel bakalim acilman arttiysa yatis verelim dedi . Carsamba gittim nst yine hafif sanci cikti , oncesinde ultrasonla bakti hersey normal dedi Once nst gir ben simdi alttan muayenede tetiklemeyeyim dedi , girdim nst yine hafif kasilmalarim varmis ama ben hissetmiyorum . Doktorun yanina tekrsr geldik alttan muayene istemedim , tetiklenip birseyler olsun istemiyorum . Doktorla basladik konusmaya bana tetikler diyen kadin sonrada bunun hicbir sakincasi yok falan demeye basladi ama her defasinda acip alltan muayene yapilmasi sacma geliyor bana . Tamam ndt baglanayim bakalim ama bu dogum kasilmalari veya sancisi hic anlasilmayacak gibi degildir herhalde . Bebis baya hareketli hatta baya sert hareketleri oluyor . Bel agrim yok hic birseyim yok . Sordugum kisiler adet sancisinin bir tik fazlasi diyor sancilar icin ben oyle birsey hissetmiyorum . Simdi bayramdan sonra tekrar kontrolum var yine alttan bakmak isteyecek ama ben istemiyorum . Sizlerin doktoruda surekli acilmaya bakiyormu , ilk hamileligim kafam allak bullak