Medine-96 benim ilk hamileliğimde öyle olmuştu, adet sancısı gibi sancı girmişti peşine önce kahverengi leke sonra da hafif hafif kanama başlamıştı, doktorumu arayınca hemen kontrole çağırdı ve doğuma aldılar, bu gece kontrol edin sürekli eğer kanamanız olursa direkt gidin hastaneye