Plansizgebe benim her anımda sadece eşim yanımdaydı. Doğumum çok ani ve kısa sürdüğü için ikimizinde ailesi gelene kadar doğum gerçekleşmişti. Sancımda, doğumumda hep yanımdaydı eşim zaten öyle planlamıştık. Benim için iyi ki ama iyi kiiii yanımdaydı diyorum çünkü bana en iyi desteği veren bir tek eşim olabilirdi. Öylede oldu 🥰 bebek doğduktan sonra ilk benimle ten teması gerçekleşti daha sonrada eşimle bu şekilde istiyorduk bu şekilde tercih ettik. Eşim için kötü olan sadece son 5 dk da çektiğim acıyı görmesi çok ağır gelmiş onun dışında hiç bir kötü etkisi olmadı ☺️ aksine kadınların ayaklarının altı öpülür, sadece doğum bile bunun için yeterli diyor hep 😂