Rukiye1 Arkadaşlar 32.haftama yeni girdim normalde ağda ile temizliğimi yapıyordum ama karnım büyüdüğü için artık yapamıyorum kuaföre gitmeyi düşünüyorum haftam ilerlediği için riskli olur mu sizce ? Jilet vurmak istemiyorum çünkü ./
SneSeda Rukiye1 hamileliğinde herhangi bir risk yoksa bi sorun olacağını sanmıyorum bende 39+3 haftalık hamileyim 3 gün önce gittim kuaföre ağda için başından beri gidiyorum bi sıkıntı olmadı bu zamana kadar. Sağlıcakla kucağına alman dileğiyle 🙏
Haticealasahin Rukiye1 39+4 de gittim lazerliydm cok az vardi benimde. hic kasmasan bisey olmaz Allahn izniyle zaten agdaya aliskinmişsn jilet degdirme
Kelebegimmm Neden risk olsunki?gerçekten bilmediğim için soruyırum.temizlik bakımından söylüyorsan.kendin temizlik malzemeleri götür yada dikkat et ellerinin temiz olmasına mikrop kapması benim için sakıncalı falan de uyar.jiletle kaşınırsın daha zor durumda kalırsın
Rukiye1 Kelebegimmm yani acı oluyor ya bide ilk hamileliğim bilmiyorum açılma felan olur diye korktum ondan sizlere sormak istedim
AlyaSu Rukiye1 25+5 dün temizlendim daha doğuma kadar 2 defa olur herhalde jileti sevmiyorum çünkü bugün yapsan ertesi gün çıkıyor 😊🤭
Rukiye1 Haticealasahin Evet jileti hiç kullanmak istemiyorum sizlerde böyle şeyler yazınca içim rahat etti hepiniz çok sağolun ☺️
Kelebegimmm Rukiye1 diş için spreyler falan olurya.bizde onlardan kullanıyorlar.ben öyle hiç yapmadım ama galiba öyle acı daha az hiss olunur.lazerde de onu kullanırlar
AlyaSu Rukiye1 hamilelikten midir bilmiyorum ama azalma var 15 dakika sürmüyor sadece tek sıkıntım diğer bölgeler azaldı göbekte tüylenme oldu annemde doğumdan sonra dökülür diyor o yüzden oraya dokunmuyorum 😊
Rukiye1 AlyaSu aynen öyle bide jilet çok kaşıntı yapıyor kararsızdım ağda konusunda ama sizler böyle yazınca rahatladım
Burcum91 Rukiye1 ben 38 haftamda agda yaptrdim bisey olmado canim dadece aci esiqmoz biraz dustu biliosun canin aciyor eskiye nazaran
Burcum91 Rukiye1 dayaniosun ya vallha tertemizim beni idare etsin hemen cikmasin sezeryanda olcam.yaptiramam cnku beni idare eder en azindan